Asioidenhoitoblogiin oli tullut viesti Operatiiviselta johtajalta Tommolan toimintakeskuksen epäkohdista, Hyi että!
Hyvä herra Tommola
Kirjoitan teille
epäkohdista, joita huomasin tänään vieraillessani keskuksessanne. Osa asioista
ovat hyvin vakavia, joten toivon, että suhtaudutte asiaan asiaankuuluvalla
asioidenhoitovakavuudella.
Epäkohdat
kulkevat progressiivisessa järjestyksessä vierailuni alusta loppuun.
-Ovi oli auki
eikä ovella ollut ketään tervehtimässä. Myös takin joutui itse ripustamaan.
-Keskuksessa ei
ollut ainuttakaan henkilökuntaa paikalla, vaikka en tietääkseni ollut paikalla
millään yleisellä pyhäpäivänä.
-Ylös johtavilla
portailla oli lehtiä, onko tämä yleinen varastointitapa teillä?
-Yläkerrassa oli
huomattavissa suuri määrä tyhjiä pulloja ja tölkkejä pusseissa.
-Keskuksen
komentohuone on sotkuinen.
-Ensimmäinen
näkemäni henkilökunnan jäsen nukkui sängyssä tekemättä elettäkään, onko tämä
hyvää asiakaspalvelua?
-Huoneessa oli
oluttölkkejä, liekö nautittu alkoholia?
-Tietokone
surisee häiritsevästi.
-Henkilökunta on
hyvin välinpitämätöntä.
Nämä vakavat
kohdat tullaan ilmoittamaan konsernin Johtajalle (Johtaja Aaltonen, omassa
mahassaan) ja hän tulee puuttumaan asiaan lähettämällä Asiainhoitoblogin
asiainhoitajan paikalle.
Toivon että
olette korjanneet keskustanne vaivaavat epäkohdat seuraavaan klubitapaamiseen
mennessä (4.4.2018)
Oliko epäkohdat korjattu?
VastaaPoista